Nyt alkaa sitten juoruilu Pepin elämästä eli Maitokuonon Bumpuli Behmosta. Peppi on minulla sijoituksessa ja asunut nyt vuoden täällä Turussa. Siitä on tullut oikee reissukoira kun viikoittain vaihdetaan paikkaa. Onneksi ajetaan vain yhtä väliä eli Turku-Nauvo-Turku. Nauvossa olen siis töissä ja Peppi asustaa mun työviikkoina vanhempieni luona, jossa minäkin päivystän.  On ollut kyllä hienoa nähdä kuinka hyvin se on meidän perheeseen sopeutunut. Tuntuu kuin se olisi ollut meillä pennusta asti.

Minulle tullessa Peppi joutui myös alottelemaan näyttelyuran kun olin saanut näyttely innostuksen. Aluksi toki kaikki oli uutta sekä minulle,että Pepille mutta hyvin ollaan pärjätty konkareiden keskellä. Alusta asti ollaan EH:ta saatu eli ei ihan huonosti ole mennyt aloittelijaksi. Viime vuonna Peppi sai loppuvuodesta pari SERTiä ja nyt on sitten yhtä vaille Suomen muotovalio. Parin viikon päästä on tulossa Turun winter dog show,joten saas katsoo kuinka meidän käy.  Ulkomaille ollaan myös suuntamassa tänä vuonna ja tarkoitus olisi aloittaa Liettuasta maaliskuussa. Kerron sitten myöhemmin miten meillä reissut on mennyt ja toivottavasti kuvia saan otettua. 

Kovasti odotellaan ja jännitellään Pepin juoksuja. Niitä vaan ei näy eikä kuulu. Oli tarkoitus astuttaa Peppi näistä juoksuista joten toivotaan,että ne nyt jossain vaiheessa tulevat.

Joten tämä aloittelusta.Ens kerralla taas lisää kuulumisia.